donderdag 14 november 2013

Vleugels

Mijn vleugels zijn enorm
wit gevaarte, pijlsnel, draagkracht

Mijn vleugels zijn enorm
ze zullen mij ooit verder dragen dan wie dan ook

Mijn vleugels zijn enorm
mijn zwarte gedaante
nu een vederlichtgewicht

Mijn vleugels zijn enorm
de wereld in de palm van mijn hand
verleden, heden, toekomst

Mijn vleugels zijn enorm
de dood is lichter dan een veer
het leven zwaarder dan ik hebben kan

Mijn vleugels zijn enorm
ik draag jou
ik draag mezelf
ik draag een ander
ik draag de wereld op mijn schouders

Mijn vleugels zijn enorm
witte geleiddegids naar de verlossing

Verlichting in mijn woorden
ik breng je licht en warmte
uitgeslagen witte wijsheid
mijn vleugels

Mijn vleugels zijn enorm

Ruimte voor jou
ruimte voor mij
ruimte voor ons samen

Ik neem je mee
het verlichtte pad
ik was hier ooit
maar neem je mee

Terug naar waar ik was
en ik zo graag zou willen blijven

Mijn vleugels

Ze zijn enorm

en ze zijn van mij